Monday, August 15, 2011

kenapa dress ini cantik sangat....

Kepada ibu-ibu di luar sana.. mesti ramai spesies cam saya jugakkan...Nak-nak yang ada baby gurl cam saya ni... nampak baju ni cantik nampak bajutuh cantik...senang kata cam semualah nak beli...tp. apakan daya, banyak lagi benda yang nak kena beli dan bayar... hehe..so, hasrat hati tuh kengkadang tertanam lah jauh-jauh dalam lubuk hati ni...:D Saya memang wat bisness online dan seorang kaki shopping online jugakler... Tak kira baju baru atau bundle semua saya bedal... Saya tak kesah, yang penting pada mata saya cantik dan hati saya puas dapat memilikinya okay gakz... tp. kena bijak jugakler berbelanja...karang, duit rumah, duit kereta tak terbayar nanti..hehe...Raya tahun lepas, saya tak dapatlah melaramkan anak-anak saya sangat sebab saya bersalinkan Aisyah raya ke-3..so, duk rumahjerlah.. tak dapatnak pergi beraya rumah orang..kalini, dah ada baby girl bolehlah melaramkan anak perempuan saya tuh ha.. saya dah belikan 3 dress baru untuk Aisyah..hehe.. Mirza punya baju lom beli lagi...alaa ciannyerr... bukan apa, time nk belikan baju untuk mirza , adajer tak berkenan pastuh risau gakz tak muat nanti coz mirza ni bdan dia cepat besar...baju raya pon dah antar jahit.. tema nya...tuttt... rahsia..hehe... Okay, berbalik pada dress di atas ni, hari-hari saya dok beleklah gambar dress ni ha.. adushh... rasa rugi kalau tak memilikinya...memang kenan sangat-sangat...tp. bila fikir-fikir balik, dah banyak plak baju aisyah...sian plak kat mirza...tiap kali baju aisyah sampai mirza mesti cakap...ibu, baju mirza mana..? ibu jawab.. nanti ibu beli..hehe.. pastu time baju dia sampai, mesti terus pakai tak bukak-bukak..dia siap cakap terima kasih ibu... so sweet...:) mirza memang pandai menghargai..kalau saya belikan baju adik aisyah lebih daripada dia, dia cakap pulak.. ibu, baju mirza satuje ker? hehe..adushhh...dah ibu mirza ni addicted nengok dress untuk girl lah sayang....cantik-cantik...so, last-last tak beli dululah dress kat atasni...tunggu lepas raya ker... raya ni nk kena pakai banyak duit.. lepasni ingat nak cari baju ngan kasut untuk mirza plak.. :D Tapi, cantikkn dress kat atasni... warna putihtuh..tuh yang kenan...takper, nanti ibu buat bisness yang lagi masyukkk...ibu belikan anak ibu berdua ni baju cantik-cantik key...:D

ni gambo aisyah masa 2 bulan pakai tudung ibunyer.... comeltak? :D





2 comments:

Nancy Angel said...

Do you know what Amazon Prime Video is? It is a streaming service with its catalog and original content. It is common to be in doubt whether it is worth signing, we can help you with your choice. The Amazon streaming service is a competitor of Netflix and has positive points for those who like cinema. Click on - primevideo.com/mytv

Nyra Cuper said...

order tramadol online Buy tramadol online directed by doctors, this medicine is used for moderate to severe pain.


silversingles login silver singles login uses an algorithm that matches you with people based on your personality, location, age, and desired relationship outcomes.