Tuesday, July 19, 2011

FM Cameron Highland yang cute

Tengahari tadi, En. Posmen datang dengan hantar satu sampul surat. Di dalamnya ada terisi FM dari Cameron Highland... Wahh... hadiah cabutan bertuah yang saya menang tempohari dari blog kak Fieda dah sampai dah.. Saya menang FM dari Cameron Highland.. bolehlah lekat kat peti ais saya nanti..

Ini kemenangan GA pertama yang saya sertai dan iNi nombor kemenangan saya.. hehe..kira bertuah gakz saya nih yer..:P:P

Ha..ni hadiahnya...kecil tapi amat bermakna tau!! Saya memang suka terima hadiah..hehe.. free free jer join contest@ga dah boleh menang hadiah.. Makin bersemangatler saya nak join macam-macam contest dan ga lagi pasnih.. :D . Okay, ni entri yang saya buat masa GA berlangsung ... sila klik sini

anyway...terima kasih sekali lagi buat kak fieda dengan hadiah ni... Saya suka..suka sangat.. Saya pun memang peminat FM gakz memang beruntung lah dapat FM dari CH walaupun belum pernah lagi pergi CH ni... :D:D insyaAllah satu masa akan sampai juga ke sana... Amin...


p/s: jangan lupa follow blog kak fieda http://sukahati-fieda.blogspot.com/ sebab banyak GA@Contest terbaru yang kak fieda sertai...sentiasa up to date tau..hehe... dah berapa banyak dah kak fieda menang hadiah yer?...:D

2 comments:

fieda said...

waaa...dah sampai rupanya.lega kak fieda rasa tau...risau gak kot sampai2 nanti pecah ker..nsb baik ok kan..

kak fieda hingga skrg ni dh menang 40 kali..mula2 join cgl ni suka2 je tp bila dpt kemenangan pertama tu terus makin seronok..seronok bila tgk posmen htr hadiah..nora cuba2 jer join mana2 ga..insyaallah kalu ada rezeki pasti x ke mana..

**Nora** said...

a'ah..selamat sampai kak.. thanks yer... ha, tuhlah...GA ni mmg ikut rezeki kitakan...mesti salah satu GA ada sangkut punya kan.. rajin ngan tak jer.. :D