Wednesday, February 16, 2011

blog ini blog sempoi jer....

Askum...saya create blog ni sekadar ingin berkongsi cerita saya dan keluarga saya... okay...saya nora dari pasir gudang, johor... asal dari johor bahru, johor.. kira rumah mak ayah saya takdeler jauh sangat...hehe... telefonjer,, mak ayah dah datang umah jenguk anak , menantu dan cucu2 nyer... ahakz...so, far hidup di pasir gudang ni okay...amanjerkk...cuma x banyak tempat yang menariklerr di sini... mmg lagi besh jay bee lerr...tp. x per,,bukan jauh sangatpon jay bee ngan pg,,, setengah jam jer sampai kalau x jammed ler...

Saya dah berkahwin hampir 4 tahun dari 07/07/07 hingga kini dan dikurniakan sepasang cahayamata lelaki dan perempuan...sorang nama Muhammad Mirza Mutalib dan sorang lagi nama Nur Aisyah...dua2 comeljerk..hehe... nengok ibu dier lerr...:P:P Husband saya pula nama nya Rosli dan bekerja di TNB pasir gudang...Husband saya seorang yang rajin bekerja...Alhamdulillah...apa lagi nak ceter eh... ?sorilahyerr,,x reti sangat bercerita secara skema ni..hehe...selalu bercakap tunggang langgang inikan pula menaip... nantilerr cerita pasal anak-anak pula....budak nak membesar,, lagi macam2 cerita...:D

No comments: