Tuesday, April 12, 2011

Wajah Anak-anakku sayang

Bila pandang muka Mirza dan Aisyah,, mesti orang cakap samajer muka budak berdua ni walaupon seorang budak lelaki dan seorang lagi perempuan. Tapi, kedua-dua anak saya ni memang ikut muka ayah nyer abisler..Tapi, ramaigakz yang cakap cam muka saya ni ha.. Jom kita tengok sapa yang kena...


kitorang...:)


Mirza masa 6 bulan...Mirza memang ambik habis muka husband saya..tapi, dalam pada tuh ramai gakz yang cakap macam muka saya..muka cam muka husband,, tapi air muka cam saya(boleh gitu...:P) muka saya ngan husband memangler berbeza..husband cam chinesse sket.. saya plak cam arab sket(kwang3x) cuba tengok muka mirza time nih...mirza nyer bulu kening x lebat, bulu mata panjang(tapi x melentik), hidung bawang(hidung husband), pipi saya, dagu saya,berkulit putih melepak(saya x derlah putih sangat,, putih sket2 jerk..:P), mata kecik tp. x sepet(mata husband) tp. sangat cute kan....mmuahh...


Aisyah masa 6 bulan juga...ha..samajerkan sebenarnyer muka diorangni...:P cuma mirza lebeh tembam drpd Aisyah..Aisyah berat x naik sangat..Aisyah bulu kening nyer lebat(mcm saya), bulu mata panjang dan melentik(mcm saya juga, saya punya bulu mata dah banyak gugur dah sekarang..hehe), mata bulat(mata saya) tp. kecik(mata husband), hidung bawang kecikjer... dagu saya, kulit putih juga..Aisyah juga sangat comel..

anak-anak anda pula ikut muka siapa??:D:D

No comments: