Tuesday, May 24, 2011

Along balik semula ke Mesir...

**keluarga kami yang simple tapi bahagia...**

Mesti korang ingat lagi pasal kecoh-kecoh Pelajar Malaysia dihantar pulang dari Mesir oleh Kerajaan akibat krisis yang melanda Mesir lepas....Along sayani salah sorang daripada mangsanyer lah..:D:D Along sayanih dah 10 tahun belajar kat Mesir,, tp. disebabkan kena repeat paperjer, tuh sampai 10 tahun tuh... :D Tp. kami adik beradik, emak ayah serta anak sedaranya sentiasa mendoakan agar cepat2 lah lulus dan boleh balik ke Malaysia dengan mengengam segulung Ijazah.Sebab itu pilihan yang telah dibuatnya 10 tahun lepas... Kita x boleh sesekali mengutuk atau memperlekehkan kemampuan dia, manatahu satu hari, dia boleh jadi lebih berjaya daripada kita sendiri...Masa hantar ke KLIA(17/05/2011) saya ikutlah hantar Along sekali..kalau saya ikut, mestilah bawak 2 org body guard comel tuh arrr....Husband kene kerja...(obertime lebeh:P:P) penat gakz jalan jauh bawak bebudakni tanpa husband di sisi...macam2 karenah...Along saya badan nya macam makin di'pam pam jer saya tengok..bila balik Malaysia memang terkezut abis...'along aku ker ni?' hehehe..Senang hati kot... x payah pikir masalah hutang piutang sumer tuh arr... adik2 nya sumer mikir utang,,, tuh sebab berat makin turun...tp. ada gakz, adik beradiknya yang berisi gakz...:D:D Tapi, mmg untung along...balik, kerajaan ambik,, pergi pon kerajaan Johor sponsor... patut bersyukur lah yerk...:D:D Apapon saya harap, along agar sihat walapiat, lulus pekser dan balik ke Malaysia kali terakhir dengan kejayaan.. Amin..

No comments: