Wednesday, October 5, 2011

Mood: Cari Kerja....


Sekarangni saya tengah dalam mood nak cari kerja.. nak cari kerja swasta jerk sama cam kerja yang pernah saya lakukan sebelumni..hehe.. Saya ada 3 tahun lebih pengalaman kerja dalam bidang admin dan secretary@ PA... alaa.. kerani pon takper lah...tapi nak demand gaji 2k ke atas, baru saya kerja.. hehe...dah lama sangat tak kerja, rasa otakni tak berkembang plak... rasanya dah hampir 2 tahun tinggalkan alam pekerjaan... cheh... ada sesaper leh membantu tak?? bab orang jaga anak tuh, saya dah ada dah orang yang boleh jaga kan.. so, tak perlu risau sangat.... lokasi area pasir gudang jerkk.....mmg banyak kerja kat sini, cuma tak sempat nak carijerk... :D


*erm, lupalakz... gambo kat atas tuh masa bawa mak mertua buka puasa kat pontian... makan ikan bakar... sedap... gambo makanan tak sempat nak snap, coz tak sabonak berbuka...hehe.. :P

No comments: