Sunday, June 19, 2011

Selamat Hari Bapa buat ayahandaku serta suamiku sayang....

Dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan "Selamat Hari Bapa buat insan yang tersayang, Ayah,Haji Salman bin Salleh dan juga suamiku sayang En. Rosli@Daing Pelaloh bin Talib... Pengorbanan Ayah membesarkan saya adik beradik memang x ternilai harganya. Dan kepada suamiku En. Rosli terima kasih kerana menjadi bapa yang baik buat anak2 serta suami yang sangat baik buat saya...:) sayang dua2 sekali...Mmuahhh....

Ni gambar masa ayah ajak emak dan saya serta anak-anak saya dating kat Danga Bay, JB.. hehe... husband kerja time ni...

Inilah gambar ayah dan emak saya... sempoikan ayah saya.... ayah saya muda lagitau!!baru 55 tahun(warga emas dah..hehe)..mak pula 53 tahun..hensem dan cun tak ayah dan emak saya?? tengokler anak-anak dia arr..hehehe...

lenajerr Aisyah(anak sayatuh tidor kat tok ma nyerr...:P tok ayah nak kacauler tuh...mirza plak bad mood sebab nak tidor tuh...:D

peace no war!! hope kebahagiaan ayah dan emak saya berkekalan hingga ke akhir hayat... Amin.. siapa-siapa yang cuba buat apa2 kat emak dan ayah saya,sila langkah mayat saya dulu... :D

No comments: