Monday, June 20, 2011

Comeltak??Sherasi bersama...:D:D

Masa pi KL arituh, adik saya belikan cermin mata mainan kat kedai 2 hinggit .. Dia belikan sekali untuk anak dia(mikail) dan anak saya dua orangtuh ha.. Kedai tuh mmg macam-macam adalahh,,, naik pinau mata saya nengok..semua rm 2..kedai kat sini ada juga kedai 2 hinggit,nama kedaituh 2mart... tp, x macam kat situ,, barang2 dia macam-macam..kira best2 gakz lerr leh wat souvenier...okay, saja-saja amik gambo budak berdua ni ha...

ewwah...ewwahhh,,bukan main korang yerk...:D .. abang mirza mmg apa yang adiknya punya semua dia nak amik,,,adiknya punya kaler Pink...dia seboleh2 nak warna pink tuh ha...dah adik dia kena pakai kaler oren..apapon layaann....

adik x nak kalah tuh...bergaya abis cam ibunya time zaman dulu-dulu....

apalah abangni,, x kena betul..pakai baju askar tp. cermin mate warna pink... adik nak gelakjer nengok...:P baju budak berduanipon hadiah daripada papa dan mama udanya jugak...adik saya dan isterinya...

adik aisyah kutukjerlah abang mirza ni,, apapon, abang still sayang kat adiktau... Mmmuahh...

sweetjer kan...agaknya adatak contest adik beradik yang sherasi ni ha... rasa-rasanya leh menang tak?? hehe...:P

Amboi...cantiklerrr tuh.....:P

ha...comeltak adik aisyah kita yang baru masuk 9 bulanni....:D terpaksa pegang kedua tangannya...biasalah nak tanggalkanlerr cermin mata ni,, ibunya sibuknak amik gambar dia..:D

ha...ni satu lagi budak comeltau...anak sedara saya ni ha... Mikail...gambar ni masa kat umah sewa adik saya kat KL nun...


pakai cantik-cantik terus, posing ala-ala pandai drive..hehe... ni dalam kete rimau pak usu nya... kete kanciljerr sbenarnya,,tapi mmg macam rimau keter ni,, dari aksesori hingga body keretani tau!!hehe.. nantilah, ada masa saya letak gambo kereta ni nanti....:D

tapi.......






tapi.......

nak tengoktak satu lagi gambar...ni untuk 18PL tau... jangan ada yang sakit jantung nengoknyerrr...










teringin sebenornya nak pakai...hehe..horror tak? :P:P

No comments: