Monday, July 4, 2011

Alhamdulillah, Aisyah dah jalan

Dalam usia yang masih 9 bulan, perkembangan Aisyah memang cepat dan positif... Alhamdulillah, Adik Aisyah dah boleh jalan2 jatuh dah.. Memula ingat Aisyah leh jalan setapak 2 tapak sahaja sehingga usia 10 bulan.. Tapi, Aisyah boleh buat lebih lagi.. lebih dari 10 tapak dia boleh...kira jalan-jalan jatuhler... comel plak nengok... badan Aisyahni kecikjer, bila berjalan,, sangat-sangat comel...Mmuahh...ibu sayang Aisyah... Abang Mirza sukaler bila adik dah leh jalan..pasnih leh lah main kejar-kejar kat tepi rumah nanti... (rumah saya corner lot) ....

Perkembangan lain Aisyah...
  • Orang suruh bam(baring) dia tepuk-tepuk dulu tilam atau bantal, pastuh terus baring... comel..
  • gigi taring dah nak tumbuh.. Maknanya, gigi nya nak masuk 6 lah setakat ni.. Menggigit jangan cakaplerr... Abang Mirza sampai mimpi ngeri...hehe..
  • Kalau masuk waktu makan dia,mulut dia berbunyi-bunyi mam mam mam... baru ingat, waktu makan dah masuk..hehe..
  • panjat tangga jangan cakapler...laju sungguh..walker pon dah x boleh letak dia... dah boleh keluar sendiri dah..
  • Kalau dengar azan atau orang baca doa,terus cakap Allah hu Akhbar... jelas sungguh..
  • Mmuahh Mmuahh kat orang..(flying kiss)
  • Suka ketawa yang macam dibuat-buat....
  • erm, banyak lagilah... nanti updet lagi.... tengah seronok nengok gelagat dia ni...:D

Aisyah: Saya suka org. cakap saya cantik...nanti saya suka buat muka malu-malu..hehe...

pok amai2 belalang kupu-kupu... tepuk aisyah pandai nanti malam ibu upah shuusuu...

p/s: abaikan betis gebu kat sebelahtuh...hehe..abang Mirza kalau kat umah mmg x suka pakai seluar..:P

saya suka gambo pandang tepi...macam ibu sayaa....:P

*saya sangat-sangat crazy nengok dress baby okay... rasa nak beli semua jerr... gerrraammm...

No comments: