Sunday, July 10, 2011

Aisyah dapat kasut raya....:D

Raya lagi 2 bulan tp. adik Aisyah dah dapat kasut raya dah.. hehe..Sebenarnya, kasutni bukan ibu ngan ayah Aisyah yang beli tp. hadiah kerana menyertai contest yang dianjurkan oleh Neezs Collection iaitu contest comel dan comot..wahh ..cam nama blog saya nih..:D ..Sebenarnya hadiah dah lama diterima tp. barujer updet coz hadiah sampai kat alamat rumah mak saya.. Saya takut takde rumah time hadiah sampai...:):) entri contest yang saya sertai boleh lihat di sini.... CONTEST BABY COMEL&COMOT

Adik Aisyah dapat hadiah saguhati jer... tapi, hadiahnya sepasang kasut pink yang sangat comel.. :D .. Suka sangat... Terima kasih banyak-banyak diucapkan kepada Neezs Collection

Kira ni kemenangan contest pertama yang saya sertai walaupun saguhati...:) Maybe lepasni ada rezeki leh dapat tempat pertama plak ker??hehe... baru jer berjinak-jinak ngan contest montest ni ha... dah rasa 'addict' ler plak....:D


apa ada dalam beg kertas ni??


sepasang kasut pink...


cantiktak?? semestinyaa.....:D

korang semua jangan lupa singgah di Neezs Collection tau!! banyak baju bundle yang cun-cun dijual dengan harga menarik....Thanks Neezs Collection


*lepas ni maybe leh wat entri kemenangan untuk GA pertama pula... tunggu hadiah sampai dulu....:D:D

No comments: