Wednesday, July 27, 2011

Mood ~ Demam

Hari sabtu lepas, saya balik kampung belah husband kat Pontian, Johor. Adik ipar saya ajak jadi wakil gi merisik belah perempuan... Adik ipar dapat orang batu pahat.. Tak jauh.... kakak ipar saya pon orang batu pahat juga... saya jerr orang jay bee....:D maybe bertunang masa 5 hari raya nanti.. hope segalanya berjalan ngan lancar lepasni....

Aisyah masa di rumah fuangnya pontian, johor

masani saya dah rasa sakit tekak lah ibu...:P

ha...inilah fuang(nenek) aisyah... husband orang bugis... tengoktuh aisyah dah start monyok... org tengah x sihat kan...

abang mirza nak try jugak motor baru pak usu nyer... harga motornijer sama ngan sebiji viva... :P

Okay, masa balik pasir gudang ari ahad tuh, aisyah ngan mirza dah nampak tanda2 nak demam dah... nak-nak aisyah...sian dia,, masamjerr muka dia... lagipun ari ahad tuh mmg cuaca panas sangat kan... hari isnin, aisyah pun diserang demam,, panas betul badan dia... tp. sempat lagi ajak diorang pergi makan pizza ngan kfc.. sambil main mainan yang ada kat situ... masa main tuh, aisyah saya tengok dah okay sket,,, tp. sampaijer rumah, abang mirza pulak sambung demam sampai ke esokan harinya.Terpaksa lagilah berjaga malam kasi panas nya susut.. dan tadi pagi, saya pulak kena demam + selesema... berjangkit-jangkitlerr nampaknyerrr.... sebaik ada husband jaga anak-anak tuh arr... la ni baruler kurang sket setelah menelan 2 biji panadol dan rehat yang cukup...:D

No comments: