Friday, July 29, 2011

boringnyerr.....

memang boring sangat-sangat bila broadband dah over limitni... mmg lambat sangat bila nak klik satu page ke satu page...erm, saya guna celcom broadband yang pakej rm 68 tuh jer... dulu saya guna yang rm 98 punya, mmg okay gakz ler yang rm 98 tuh...tp. disebabkan broadband tuh patah setelah pakai setahun lebih, belilah broadband baru dan tukar pakej sekali.. celcom gakz ler...coz itujer yang saya paling trust setakat ni berbanding maxis, p1 etc...lagipun, saya bukannya bukak sangat youtube tuh semua.. saya hanya updet blog, bisness on9 saya, facebook dan on9 shopping jer..(ahakz...) :P tp. disebabkan ritu anak2 saya ni nak nengok ceter upin ipin, saya kasiler diorang layan kat utube tu ha... last2 berapa hari pastu dah keluar mesej over limit dah...tensen abis...celcom nak setting balik lama lgituh...kena tunggu 7 ogos nanti, baru diorang setting ke kosong balik.... daripada ritu sampailer ke 7 ogos nanti terpaksa ler layan tenet dalam keadaan yang lambat ni....nak tukar balik ke pakej rm 98 tuh rasa cam x berbaloijer plak coz selalu mmg jarang tengok utube tuh arr... arituh jer... baru ler sekarang dapat rasa men tenet ala siput sedut..hehe.. selalunya broadband over limit masa 2-7 hb tuh... ni tengah bulan dah over limit... erm, layannn....

~saje letak gambar Aisyah ni..hehe.. x der kena mengena ngan catatan di atas....:P comeltak?

No comments: