Monday, July 4, 2011

Mirza yang howt....

Asyik cerita pasal Aisyah jer... hehe ..nanti orang ingat anak saya ada sorangjer...padahal dah der 2 orang dah...:D Sebenarnya, banyak cerita pasal Mirza nih... cuma x sempat nak type jer... Kalau x der Mirza kat rumahni, mmg sunyi sepilah jawabnyerr.. Aisyahpon leh rasa kalau abang dia x der.. Nak2 time abang dia tinggal kat rumah tok ayah ngan tok ma nyerr... Mirza mmg peramah+kecoh sesangat...kalau berbual dengan dia, susah nak dengar dia cakap pelat... dia buat2 pelat adalah..:P Memang dari 2 tahun, dia dah boleh bercakap cam orang dewasa dah... Kalau bab mainan, kasi jer kat dia... Kalau kereta kat rumah ni, susahler nak jumpa yang masih ada tayar lagi..hehe...semua dah hilang .. (budak lelaki..) tuh ayah dia prefer beli mainan kedai 2 ringgit jerkk... Harituh beli keretapi yang bergeraktuh, abis semua dia tanggalkan...main x sampai 2 jam, tanggal semuanya... aha..Nak marahpon x guna, last2 mmg solution nyer, jangan beli mainan mahal2 jerk..:P

Walaupon, Mirza dah 3 tahun, tapi bila pergi mana-mana , orang still akan usik-usik dia cakap dia comel , hensem semualerr sama cam zaman baby dia dulu....Kalau time dia baby, memang tersangatler comel... dengan pipi dia yang gebu montel-montel, senyuman meleret... mana tak geram... bila saya pujijer mirza ensem, ayahnya cepat2 cakap.. hensem macam ayah nya, bijak macam ibunyer....hehe..poyo..:P tapi, sekarangni...Mirza asyik kena marahjerklah, sebab terlalu nakal, buli ibu dia, buli adik dia,, ayah dia pon kena buli gakz...hehe...kekadang kesian gakz nengok dia..kalau ayah dia marah dia, dia pergi kat ibu...kalau ibu marah, dia pergikat ibu gakz..:P Sejak ada adiknih, perangai dia nak jadi baby balik,, buatkan bubur nasi untuk adik, diapon sama-sama bedal gakz..tp. bagus gakz..dia x suka makan sayur... dalam bubur tuh , saya letak sayur melambak...hehehe... kalau saya nk peluk adik Aisyah, dia terus peluk saya dulu..:P Maknanya, dia nak dia dulu lah dr segala segi.. ialah...diakan Abang...:D

Ha ni antara gambo Mirza time baby dan terkini...banyak sangat gambo nyer,, tp. saya letak yang ni jer dulu...

mmg cam muka ayahnya...patutler ayahnya cakap ensem cam dia..hehe...

ni Mirza masa sebulan lebih... lahir-lahir dah murah dengan senyuman....

sukanyaa dia... takde buat lawakpon leh ketawa cam ni sekali... mmg cam ayahnya..hehe.. x kelakarpon boleh ketawa....:D

baju garfield...

setahun lebeh ni.... ada gaya bussinessman tak??


terkini....howt tak??:D

abang mirza nak main lagi beskal kecik...

saya tahu saya ensem...

ngeeeee........

No comments: