Friday, July 8, 2011

Mirza nak tengok Transformer... layan...

Semalam kan anniversary saya serta besday husband. So, kami memang dah plan nak pergi tengok wayang. Abang Mirza tak abis-abis nak tengok transformer jer manjang.. Nak-nak bila nengok iklan transformer kat tv tuh...So, kitorang pergilah Jusco Tebrau beli tiket..Tahutak, ni pestime saya ngn husband ajak diorang berdua nengok wayang ni. So, saya perlukan seat belakang sekali yelah risau gakz mirza atau adik aisyah buat bising dalam panggung wayangtuh nanti..Kalau aisyah bising sket jer, saya boleh cepat-cepat gunakan kuasa saya untuk menyusukan dia.. hehe..Okay, korang bolehlah nengok gelagat diorang kat bawahni.. nanti saya ceritakan sikit-sikit..:D
Align Center

Sampaijer terus gambar dulu...amacam smart tak saya?:D Saya yang nak tengok sangat transformer tuh..


bersama 'besday boy' ... hehehe...:P


3 tiket yang dibeli.. 1 untuk ibu..1 untuk ayah..dan satu untuk abang Mirza... kami tengok kol 11.30 malam yer.. waktu lain semua dah penuh seat belakang..tinggal seat depan jerk... kalau duk depan, camner nak nyusukan aisyah...


gambo dulu ngan transformer nyer... apapon cerita ni best tau...last2 nak abis lagi best....


Tunggu punyalah lama nak ke pukul 11.30 tuh, kami lapar nasi...so, kami makan di "Chicken Rice Shop"


Sebelum tunggu order sampai, kami bedal dulu kek secret recipe yang dah kami tapau.. ini cheese kek perasa oat yer... yang cheese nyer jer sedap...oat dia cam lemau ler plak.. (hehe..terkutuk pula..)


"Oohh ada kek lah..." kata abang mirza buat-buat terkejut.. abang mirza memang suka makan kek...bila saya cakap arini besday ayah..dia cepat2 bangkang cakap arini besday dia...hehe... memang asyik melawanjer sekarang...:P


nengok "besday boy" tuh...suka sangat..yelah dah masuk 31 kan.. hehe.. kata husband saya dia belum tua lagi coz umur dia masih terdapat dalam kalender...ahakz...:P


Adik aisyahpon x sabo2 nk bedal kek...


ini makanan yang saya pesan kat sini.. nasi ayam roaster ngn bbq ... yang bbq tuh memang sedap..yang roaster tuh biasa2 ajer...mirza x abis2 ngan telur dia.. dia kat mana2 memang suka makan telur..nak2 telur kuning...:D maybe masa ngandungkan dia, saya suka pecahkan telur kuning(telur goreng yang goreng sekejap, yang kuning dia masih cair..saya suka cocok kasi pecah..) hehe..apa2 jerlah saya nihkan... nak order yang lain-lain, saya malas coz pekerja dia import dari mana ntah.. nak order telur pon kena tanya member dulu..hehe..


ha..kemudian kami lahap yang ni pula... coklat indulgence... one of my feveretni diantara kek yang ada kat secret recipe...


nengoktuh,, tukar tempat duduk mana sekalipun..si mirza juga yang ngadap kek2 ni dulu..hehe.. nak jadi cam ibu dialah tuh antu kek...:D


sukanya my princess ni...sangat comel tau awakni ya Nur Aisyah....

Wokay, tepat pukul 11.30 malam, kamipon masuk dlm wayang tuh.. nengok budak2 berdua ni x der masalah...cam terpaku ada ...cam jakun lagi ada..hehe.. yelah pestime dapat nengok tv besar gabak... diam jer memasing..Aisyah jer sekali dua nak nyusu... Budak2 ni nengok sampai kul 1 pagi...last2 mirza surrender nak peluk saya.. mirza kalau nak tidor memang suka peluk ibu dia nih...last2 mirza dah betul2 lelapjer,baru pas kat husband dan giliran aisyah pulak nak tido.. last2,,saya nengok ngan husband jer... kami tengok tanpa masalah..hehe..husband kata, teringat time dating dulu...lama benor x nengok wayang..hehe.. kekadang, kita tak boleh anggap anak-anak ni halangan untuk kita bersukaria sesama suami isteri.. sebenarnya,anak2 lah pengikat kasih sayang sepasang suami isteri tersebut...:)

p/s: gambo saya , saya tak letak yer time ni... coz, saya kelihatan amat berisi bila lepas makan.. hehehe... (stetment x boleh blah..) ..:P

Bawahni adalah hadiah yang saya kasi untuk husband saya sempena besday dia...cantiktak?? saya buat di HeartBeat ..Kalau korang nak hadiahkan kepada insan tersayang , bolehlah klik laman web tersebut...pasti cun dan berbaloi-baloi... Orang tersayang pon sangat sukakannya...:)

e


Jom Klik!!

No comments: